kolmapäev, 12. oktoober 2011

Suveunistusest sai sügisootus...

Selle kleidiga sai algust tehtud juba suve alguse poole. Kahjuks tuli aga vahele nii palju suuremaid projekte, nagu näiteks kolimine, kuu aega maal ja sealjuures oli vaja igasugu hoidiseid teha, siis jälle linna uude koju kolimine. Kõik see võttis minult suurema aja ja seega ei olnud eriti aega oma suveunistust edasi teha. Ja nii ta mul valmiski alles paar nädalat tagasi. Pildid said ka alles eile tehtud ja nüüd siis lõpuks olen sealmaal, et saan ka kõigile teistele oma kaunitari näidata.
Ise olen tööga rahul, lõngakerad olid mulle küll kehvakesed sattunud millegipärast. Kolmel keral olid sees lõngakatkestused ja mitte sellised mis oleks sõlmitud, aga sellised kus paar kolm niiti olid kuidagi sassis ja pikad ja keerdunud ja oehhh, ühesõnaga ma nägin parajat vaeva nendega. Üks oli ka nii hullus seisus, et ma pidin pika jupi lihtsalt välja lõikama.
Muster pärit Dropsi lehelt. Vardad 4,5 ja kulus 550g ehk 11 tokki M suurusel, kudusin ka 5cm pikema kui mustris ette oli nähtud. Lõngaks oli originaal Muskat nr 04.
Ahjaa...heegelääri ma ei teinud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar